Campanya SEM / SEO / Màrqueting digital

Por segon any consecutiu ICEMD, la prestigiosa escola de negocis de Màrqueting Digital que pertany a ESIC ens plantejà un ambiciós objectiu d’aconseguir leads qualificades per la campanya de 2016, tant per Espanya como per Latam, els cpc de formació relacionada amb l’economia digital, presenta unes despeses molt altes, així que requereixen una gestió molt òptima de les campanyes. Per això l’equip de Diligent va muntar campanyes específiques que combinaven producte i campus, així com agència Google Partner implementem les últimes eines que Google ens ofereix, com campanyes de gmail, remàrqueting dinàmic, etc.. amb l’objectiu de reforçar l’impacte per aconseguir un cost per lead més baix.


En la gestió Seo també acompanyem a Icemd, realitzant una auditoria i duent la gestió contínua del SEO, l’equip de Diligent treballa amb les diferents keyword que deu emprar el seu lloc web i la competència, realitzant un seguiment mensual de les pàgines i del seu posicionament de les principals keywords.
 

Els resultats han estat molt bons, superant els objectius de l’any passat i treballant ja en la campanya de captació de leads del 2017.

 

Alimenta con lectores tu blog

Recibe el ebook en formato pdf y empieza a desarrollar tu blog desde hoy.

En donar-te d'alta et subscrius a la newsletter de diligent. Solament t'enviarem contingut interessant per a projectes digitals

×
Del blog al éxito

Recibe el ebook en formato pdf y empieza a desarrollar tu blog desde hoy.

En donar-te d'alta et subscrius a la newsletter de diligent. Solament t'enviarem contingut interessant per a projectes digitals

×
Les cookies ens ajuden a desenvolupar els nostres serveis. En utilitzar els nostres serveis, vostè accepta l\\\'ús de cookies. Més informació | Tancar