
Pla de Marketing Digital
Escrit per:Diligent Team
Tal com hem parlat en altres ocasions, el Marketing Digital és el nom que se li dóna a la publicitat digital. És a dir, és la manera de donar a conèixer una empresa en l'entorn online. Ara bé, per dur a terme la comunicació digital d'una empresa és necessari comptar amb un pla de marketing digital adaptat a la seva realitat.
Pla de Marketing digital
Per què se'n necessita un? És molt simple. Com creus que pots arribar al teu públic objectiu sense saber quin és el canal més adequat i rendible per al teu negoci? Moltes persones cauen en l'error de pensar que un Pla de Marketing Digital es basa únicament en Xarxes Socials. En realitat és la Web el que hauria de ser el centre de la teva comunicació digital i d'allà derivar a la resta de canals.
Però clar, per saber què hem de corregir en la nostra comunicació i quines accions emprendre, cal fer un bon pla de marketing digital que ens marqui uns objectius clars de cap a on hem d'anar i què hem de fer per escurçar la distà ncia entre la porta d'un negoci i el possible client interessat en els seus productes.
Què comprèn el pla de marketing digital bà sic que t'oferim:
- Anà lisi exhaustiu de l'empresa per conèixer bé les seves necessitats i el seu ecosistema digital (reputació online),
- Anà lisi de la competència per conèixer-la bé i aprendre d'ella (Benchmarking),
- Anà lisi del seu públic objectiu (determinació de públics)
- Estudi de les keywords més rellevants dels resultats de cerca del públic objectiu, anà lisi completa d'optimització web
- Definició de les xarxes socials més adequades per a l'estratègia de comunicació.
- Cada anà lisi comporta una sèrie de suggeriments de millora
- L'informe culmina amb una conclusió on es proposarà les estratègies i les tà ctiques més adequades per la seva posterior implementació.
Un cop lliurat el pla de marketing digital, procedim a implementar totes les accions suggerides prenent com a epicentre de la comunicació la web de l'empresa, que per descomptat ha d'estar optimitzada, creant el que anomenem un ecosistema digital. Dins del web crearem un seguit de continguts que difondrem en els canals prèviament definits en el pla de marketing digital per aconseguir conversions.
Per exercir un pla de marketing digital, Diligent posarà al teu abast un equip que consta d'analistes, redactors i creatius. Ens servirem d'una metodologia de treball precisa, amb criteri analÃtic, control de qualitat i fluïdesa entre l'equip de Diligent cap al teu equip.
La metodologia del pla de marketing digital està pensada per acompanyar i ajudar a la teva empresa en tot el procés, des del desenvolupament de l'anà lisi inicial fins la implementació en el seu ecosistema digital, amb un consensuat seguiment i control per continuar oferint solucions creatives a la teva estratègia de comunicació.
Comparteix aquest post amb els teus amics
Categories : Communications, Marketing Digital
Etiquetes: Comunicació digital Optimització web Pla de marketing digital
post recents:
categories:
- AnalÃtica web
- Benchmarking
- Communications
- Copywriting
- Desenvolupament
- Disseny
- Disseny d'interfÃcie web
- Disseny web
- ecommerce
- Estratègia
- Estratègies de Captació
- Estratègies de Fidelització
- Facebook Ads
- FotografÃa
- Funcionalitat
- Imatge corporativa
- Marca Personal
- Marketing de continguts
- Marketing Digital
- Marketing Online
- Marketing Restaurants
- Opinió
- Planificació
- Projectes
- Recursos
- Responsive
- SEO
- Social Media
- Software
- Usabilitat
etiquetes:

Comments are closed.