
Facebook Ads segmenta els usuaris que més compren
Escrit per:Júlia Saborit González
Facebook segueix reforçant la seva imatge de competidor de Google en publicitat amb eines més intel·ligents per als anunciants. La xarxa social ajuda als venedors a optimitzar els seus anuncis per usuaris amb major probabilitat de comprar els seus productes.
Els anuncis a la plataforma social són una opció interessant per a negocis, empreses, professionals i marques amb diferents objectius: vendes, visibilitat, obtenció de leads, augment del nombre de fans, etc. L'algoritme que porta a impactar en millons de potencials clients ara comptarà amb una eina de major precisió.
Les noves funcionalitats creuen dades de compra dels venedors amb dades de la pròpia xarxa social per publicar anuncis dirigits als perfils que més gasten.
Facebook Ads segmenta els usuaris que més compren per ajudar als anunciants
Aquest coneixement dels usuaris es dona gràcies a dues eines de la xarxa social. Una és Value Optimization, i permet als anunciants optimitzar les seves campanyes d'anuncis basant-se en les dades i el valor de compra que registra a través del píxel de Facebook. La segona és Lookalike Audiences, una posada a punt d'una eina que ja existent que permet cercar usuaris similars als clients actuals i segmentar-los per les campanyes.
Facebook Ads: els anunciants comparteixen informació
Facebook rep dades de compra des de la seva plataforma d'alguns anunciants que comparteixen la informació a través del seguiment de píxels. Així es medeix quins perfils estan generant més ventes.
Facebook espera que su algoritmo aproveche la nueva información aportada por millones de usuarios y optimice las campañas publicitarias dirigida a compras reales en lugar de clics vacíos.
Amb el llançament de les noves eines, els anunciants poden utilitzar per primer cop les dades per optimitzar les seves campanyes amb una segmentació dirigida cap al perfil d'audiència amb major predisposició a realitzar la compra. D'aquesta manera s'evita mostrar anuncis als usuaris amb un historial de conversió menor i així disminuir el risc de pèrdua.
Google també treballa en dotar el seu algoritme de la informació suficient per a que els anunciants apuntin cap a altres usuaris d'un major valor.
Si Facebook pot demostra en els propers mesos que està impulsant les ventes, és probable que els anunciants augmentin la seva inversió en la plataforma.
Esperem que aquesta entrada t'hagi resultat útil. Fins aviat!
Comparteix aquest post amb els teus amics
Categories : Estratègies de Captació, Facebook Ads, Marketing Online, Social Media
Etiquetes: algoritme facebook Facebook Ads publicitat a facebook xarxa social
post recents:
categories:
- Analítica web
- Benchmarking
- Communications
- Copywriting
- Desenvolupament
- Disseny
- Disseny d'interfície web
- Disseny web
- ecommerce
- Estratègia
- Estratègies de Captació
- Estratègies de Fidelització
- Facebook Ads
- Fotografía
- Funcionalitat
- Imatge corporativa
- Marca Personal
- Marketing de continguts
- Marketing Digital
- Marketing Online
- Marketing Restaurants
- Opinió
- Planificació
- Projectes
- Recursos
- Responsive
- SEO
- Social Media
- Software
- Usabilitat
etiquetes:

Comments are closed.