Please leave this field empty.

5 claus per augmentar les vendes en el teu ecommerce

Escrit per:Júlia Saborit González

Els resultats de venta de la teva botiga online no et convencen? Existeix la possibilitat de que rebis moltes visites a la teva web però els usuaris l'abandonin sense haver comprat. L'objectiu d'un ecommerce és, òbviament, la venda. Sense conversió de vendes no existeix la botiga online. És per això que et presentem cinc consells per optimitzar i augmentar les vendes en el teu ecommerce.

1. Oblida't dels formularis de compra eterns

És necessari conèixer tantes dades? No és el moment de qualificar als teus usuaris. En el moment de la compra no és efectiu omplir als teus clients de preguntes (podries perdre l'oportunitat de que ho siguin). Pensa molt bé quines són les dades essencials per establir la transacció.

2. Optimitza el temps de càrrega

Ja hem parlat molts cops d'aquest tema, i en un ecommerce és fonamental.
Imagina que entres a una botiga de roba per comprar un pantaló, tots els treballadors estan ocupats i la cua d'espera és molt llarga. Si no t'atenen amb rapidesa, probablement marxis cap a una altra botiga.

Si la velocitat de càrrega de les teves pàgines és lenta, els teus clients marxaran de la pàgina i per tant les vendes disminuiran. És per això que et recomanem seguir el nostre consell de com augmentar la velocitat de càrrega.

3. No subestimis al Cercador

Has d'ajudar als teus usuaris a trobar allò que busquen.

Aquesta és una bona manera Claus per augmentar les ventes en el teu ecommerced'augmentar les vendes en el teu ecommerce.
Adapta el llenguatge del teu catàleg al del teu públic objectiu. Utilitza motors de recerca d'autocompletat que ajudi als clients amb suggeriments quan escriguin al cercador.
També pots afegir recomanació de productes amb fotografies, descripció i preu que portin al teu client a pàgines específiques. Això serà molt atractiu per als teus usuaris.

 

4. Recordar els productes a la cistella

Convida els teus usuaris a finalitzar els processos de compra abandonats. Segur que no s'ho volien emportar? A través d'un mail pots recordar als usuaris que s'han deixat quelcom pendent a la seva cistella o a la seva llista de desitjos.

 

5. Convida'ls a comprar quelcom més: genera vendes creuades.

A les botigues, els dependents ens solen preguntar si volem alguna cosa més. Genera vendes creuades. En el moment en el que l'usuari afegeix un producte en la seva cistella convida'l a comprar productes relacionats o complementaris.

També pots fer-li recomenacions al teu client amb la coneguda frase “els usuaris que han comprat això també han comprat aquests productes”.

Amb estratègies de cross-selling o venda creuada augmentes el ticket mitjà de compra i així generes més guanys.

Espero que utilitzis algun d'aquests consells (si encara no ho has fet) i augmentis els guanys del teu ecommerce.

Deixa un comentari

Alimenta con lectores tu blog

Recibe el ebook en formato pdf y empieza a desarrollar tu blog desde hoy.

Please leave this field empty.

En donar-te d'alta et subscrius a la newsletter de diligent. Solament t'enviarem contingut interessant per a projectes digitals

×
Del blog al éxito

Recibe el ebook en formato pdf y empieza a desarrollar tu blog desde hoy.

Please leave this field empty.

En donar-te d'alta et subscrius a la newsletter de diligent. Solament t'enviarem contingut interessant per a projectes digitals

×
Les cookies ens ajuden a desenvolupar els nostres serveis. En utilitzar els nostres serveis, vostè accepta l\\\'ús de cookies. Més informació | Tancar